Vi bruger cookies!

dagbladetringskjern.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladetringskjern.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Fleggaard og Casper Christensen i samarbejde om nyt reklameformat



Fleggaard og Casper Christensen i samarbejde om nyt reklameformat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Fleggaards nye kampagne gør op med det traditionelle forhold mellem reklamer og underholdning. I stedet for product placement eller blot at købe reklameplads har UncleGrey og Fleggaard valgt at producere underholdning helt fra bunden i form af en ny komedieserie med Casper Christensen.

Serien ligner meget formatet fra Klovn, hvor man ser Casper komme ud i en masse uheldige og komiske situationer. Serien handler om, at Casper, uden at vide noget om brandet, siger ja til at starte et samarbejde med Fleggaard, men han finder hurtigt ud af, at Fleggaard ikke lige var det, han havde håbet på.

Brandet har derfor en central rolle i serien, og en del af serien foregår også i Fleggaards butikker. Der bliver dog på intet tidspunkt reklameret direkte for butikken, men i stedet blender Fleggaard brandet helt gnidningsløst ind, og det bliver en helt naturlig del af serien.

Om annoncørbetalt indhold på vores nyhedssites

Indholdet i denne artikel er ikke lavet af vores redaktion, men af annoncøren selv eller dennes samarbejdspartner.

Vi er optaget af, at der er en tydelig skillelinje mellem redaktionelt og kommercielt indhold.
Hvis du oplever, at denne eller andre annoncer er utydeligt mærket vil vi gerne høre det fra dig.