Vi bruger cookies!

dagbladetringskjern.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladetringskjern.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Kvickly i Ringkøbing har de mest tilfredse kunder i Danmark

Kvickly Ringkøbing har de mest tilfredse kunder i Kvickly-kæden, fortæller den tilfredse varehuschef Thorkil Thormann. Arkivfoto


Kvickly i Ringkøbing har de mest tilfredse kunder i Danmark

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Varehuschef Thorkil Thormann er glad for kundernes bedømmelse

Hvert år bliver kunderne i Kvicklys butikker spurgt om, hvad de synes om deres butik.

Det sker via nettet og Ved den seneste besvarelse svarede 460 af Kvickly Ringkøbings kunder.

»Vi bruger bedømmelserne til at forbedre butikken. Med bedømmelserne kan vi hurtigt se, om vores tiltag virker, og hvor kunderne synes, at vi kan forbedre os,« siger varehuschef Thorkil Thormann.

Han bruger også bedømmelserne til at bedømme Kvickly Ringkøbing overfor andre Kvickly-butikker. Her kan han så se, at Kvickly i Ringkøbing har de mest tilfredse kunder af alle Coop-ejede Kvickly'er.

Kunderne bliver blandt andet spurgt, om de oplever butikken som ren og ryddelig, hvad de synes om ventetiden ved kassen og om medarbejderne er venlige og smilende.

»Vi plejer at ligge højt. En af de poster hvor vi er gået rigtig meget frem er på lokale varer. Ved sidste undersøgelse kunne vi se, at det var noget, som kunderne efterspørger, så det har vi arbejdet med og skaffet flere lokale grøntsager, også økologiske,« påpeger Thorkil Thormann.

I Kvickly Ringkøbing bliver ungarbejderne opdraget til at yde en god service.

»Kommer en kunde og spørger efter en vare, så følger vores medarbejdere dem helt hen til varen. Unge mennesker kan sagtens give en god service, hvis de har lært hvordan. Vores kunder oplever, at vi har dygtige unge mennesker ansat og det smitter af i bedømmelserne,« påpeger Thorkil Thormann.

Kunderne kan også komme med forslag til forbedringer. Senest har en kunde foreslået, at der bliver lavet et nummersystem ved Kvicklys bager-afdeling.

»Det overvejer vi at indføre, så vi bedre kan udnytte de to kasser hos bageren om morgenen, hvor der er travlt,« fortæller Thorkil Thormann.

I næste uge kommer Kvickly med gode tilbud som tak til kunderne for den gode bedømmelse.