Vi bruger cookies!

dagbladetringskjern.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladetringskjern.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Vi skal være verdensklasse-værter

Turistdirektør Sebastian Schaper inviterer nu alle med interesse for turismeerhvervet til konference i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter.
Foto: Jørgen Kirk

Vi skal være verdensklasse-værter

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Turismekonference skal styrke sammenhængskraften i destinationen

Hvordan styrker vi sammenhængskraften i turismeerhvervet omkring Ringkøbing Fjord?

Det er det underliggende tema for den turismekonference der den 3. marts holdes i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter; den først af sin art i vort område.

Konferencen er igangsat af turistdirektør Sebastian Schaper, og den holdes under overskriften »Værtsskab i Verdensklasse«.

»Vi ser meget frem til turismekonferencen, der skal være et samlingspunkt for hele branchen. Vi vil sætte fokus på, hvordan vi kan løfte serviceniveauet, som vi Danmark gang på gang bliver klandret for,« siger han.

Formålet er at inspirere turismeerhvervet med ny faglig viden og at give folk mulighed for at netværke og derigennem styrke sammenhængskraften.

Alle erhvervsdrivende i området med tilknytning til turismen, er velkomne til at deltage - og det koster ikke en krone. Formanden for Ringkøbing Fjord Turisme Jørgen Iversen, opfordrer derfor alle med berøring til turismeerhvervet til at møde op.

Flere oplæg

Konferencen, der vil foregå i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter i Skjern, varer fra klokken 13 til 17.30, og vil blandt andet byde på en række oplæg til debat.

Lars Ramme Nielsen, markedschef i Tyskland for VisitDenmark, vil således komme med et oplæg om de udfordringer, vi som destination står over for, især i forhold til det tyske marked.

Pernille Kirstine Møller, trend manager for PEJ Gruppen, fortæller om, hvad kunderne ønsker at opleve i butikkerne i fremtiden.

Og Karen Marie Lillelund, konferencier og oplagsholder vil med udgangspunkter i indsigter fra hverdagslivet komme med humoristiske indspark til, hvordan vi kan blive bedre værter.